LOVE IT or LEAVE IT

        
min nya blogg såklart! haha, riktigt härligt att vara igång igen! :D

mitt nya rum jag är här heeela tiden, jag hatade mitt gamla rum, eller igentligen är det samma rum, men nyrenoverat. det är extremt mysigt nu, innan var jag alltid där nere, men nu är jag här somsagt. jag sover mycket bättre här också, kunde aldrig somna innan, somnar direkt nu. och färgen, mMmmmm, i am in love whit it.

rosa och då menar jag inte färgen, utan att jättemånga företag och märken skänker en del av pengarna de känar till rosa bandet, typ ahlgrens bilar, och att 118 100 har en sån sida på facebook att dom skänker några ören för varje ny medlem, där är ju över hundratusen medlemar! go rosa!
 

svininfluensanhysterin det är heeelt hysterikst, eller det har lugnat sej lite men my god, jag fick knappt handla lösgodis idag av mamma!? palla.

att ni är sämst på att kommentera! kommentera mera, annars lägger jag väl ner igen. det är inget kul att blogga utan kommentarer och läsare! its u who make my blog!

Kommentarer
Postat av: jag börjar på c och är konsitg gissa vem,

ellen har förstoorat allt som har med kommentarerna att göra så ja gska kommentera och nu gör jag det :D<3333333

2009-10-31 @ 21:35:07
Postat av: Linda

tycker att du får lägga upp lite bilder också! :D



nu känns det som man ska va rädd för vaccinet också?! men jag ska ta det i alla fall..min mammas kusin är hårtdrabbad av svininfluensan nu :( nersövd och har en respirator på lundssjukhus :(



Happy Halloween ;)

2009-10-31 @ 22:29:31
Postat av: matilda

as bra att du bloggar igen! jag gillar verkligen dina bloggar:D

2009-11-01 @ 00:05:47
URL: http://tiildiss.blogg.se/
Postat av: :)

en bild på ditt rum hade inte varit fel! (:

2009-11-01 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0