sometimes love knock you down.

hej!
sitter och lyssnar på musik och tänker, vet ni. jag har sånna hära speciella tänkarlåtar och tänkarspellistor på spotify, för tillfället är min tänkarlåt knock you down. extremt bra låt! jag vet inte riktigt vad jag tänker på, bara släpper allt, blandas med musiken, och ja. tänker. jätteskönt.
idag är det såndära bus eller godis dag. jag vill också vara liten, jag vill också gå ut och få godis! höhö, eller pengar. kan man gå pengar eller bus? jag kanske ska testa! idag har jag och mammi varit i lund. köpte lite grejs till mitt rum och sånt... hittade en klocka som jag bloggade om på min gamla blogg, men jag köpte inte den, och fuck vad jag ångrar mej, fast jag hoppas den finns kvar, nu vet jag iallafall vart den finns, riktigt cool irl också! sen var vi på maxi och handlade mat, då fick jag rosadamp. handlade typ massa skönhetsprylar eller vad det heter som var rosa, eller ja.. mamma handlade till mej, hon är bäst! jag har dundertråkigt och vill verkligen hitta på något nu! kanske ska följa med min syster och hennes bästis ut och gå bus eller godis. äeeh, det vart nog ingen uppskattad idé. höhö. talk to u later.


Kommentarer
Postat av: cecilialialialia

har tänt rökelse, sitter med fötterna i varmt vatten och socialar mig vid datorn.

sjukt näjs.



du är söt, puss.

2009-10-31 @ 20:13:48
Postat av: andreaTHABEST :D

nu kommer en liten kommentar till! jag håller med blir aldrig trött på den låten! men du kan du bjuda in till spotify? (a) <3

2009-10-31 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0