4 my beauty.

vetni?
jag har inte haft smink på mig denna veckan. jag har inte ens rört mitt smink, vet nog inte ens var de är... haha, men det är faktiskt sjukt skönt att inte ha smink! man känner direkt skillnad på hyn. jag försöker faktiskt ha minst två sminkfria dagar i veckan! de funkar, jag lovar. så de får bli något slags tips från mig ;)
de närmsta jag har kommit smink denna veckan är lipsyl, vilket jag defenitivt inte lever utan! det hjälper kanske inte dunderbra, men det är underbart. jag är helt beroende av de! somsagt utan de känner jag mig nervös, rädd, naken, exposed osv. heheheh, jag vet inte vad jag sitter och snattrar om, de får sluta som vanligt. puss

delar av mitt väldigt begränsade sminkförråd. världens sötaste sminkväska som är FÖRLITEN :'(
ska väl införskaffa en ny i USA dådå, denna är iallafall underbar. Bolagret (eller va de Lagerhaus? blandar ALLTID ihop dom två) kommer den ifrån. 49 :- i think. undrar bara om den finns kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0