almost blonde

sådärja, nu var jag nästan blond igen. alltså jag slingar bara håret blonade för jag är så sjukt rädd att de ska bli pissgult/oranget. men denna gången blev inte så bra, hade det på känn. de blev inte jättedåligt. men ja. svårt å förklara. ni ska få bild när håret är torrt (okej, de är redan torrt) och jag har plattat det lite.

ikväll skulle egentligen jag, mamma & pappa gått på bio, men jag orkade inte och när min syster fick höra våra planer blev hon skitsur! hon ville ju också vara med. hehe. ikväll har jag inga planer. inte på dagen heller och det är sjukt skönt. imorgon ska jag dessutom upp tidigt för att vara i kyrkan halv elva -.-


har ingen förebild på håret, men vi kan säga att denna är det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0