and i do, i adore you.

you make me feel aliiiiive. [alajajajajajv]
lovely låt. yesbox (jalåda). jag älskar det uttrycket, yesbox! hehehe. såfort någon säger de skrattar jag och typ kan knappt andas medans jag försöker säga jalåda. okej inte riktigt, men endå. haha. sån humor jag har! riktigt kass uppdatering denna veckan. har varit så sjukt trött efter förra helgen, det har förstört hela min vecka. mår pissdåligt nu, har ont i huvudet tror jag, vet inte riktigt. och sen är jag extremt trött, och är det hela tiden nu. sån extrem ständig tonårströtthet.  jobbigt! dessutom har jag seriösa sömnproblem, speciellt när jag ska somna, är så himla rastlös, ligger och vrider och vänder, pillar på min telefon, tänder och släcker sänglampan, ligger och sjunger, busar med min katt, kommer på att jag har glömt göra något, krämar in mig själv tusen gånger. ja, listan kan göras lååång. min ikväll får de blir en tidig fredagskväll så jag är utvilad till nästa vecka! hihi.

skolan idag var... inget att berätta om ^^
jag har helt plötsligt blivit jätterädd för våldtäcksmän, mördare, stalkers och sånt. :/
jävla jesper. jaja, skriver mer sen. pusshaj


Kommentarer
Postat av: sofia ;D

hahahahaha! du är sjuk. Du snackar om tonårströtthet... sover man inte hela tiden då? Det gör iafl jag. Der kvittar hur mycket eller lite klockan är, jag somnar endå inom 10 min :P

Men jag tror helt seriöst att alla blev rädda för pedofiler & internet & facebook & sånt skit. Men det är väl det Jesper är bäst på... att skrämma små oskyldiga barn? :P

2010-02-12 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0