and i got a feeling, that the new day is mine.

hellooo! det får faktiskt bli skärpning med min uppdatering, den är sämre än sämst!
mmmm.. csyd igår med mamma. det va hemskt! exakt allt gick käpprätt åt helvete! jahapp... skulan idag då. tråkigt! fast jag var helt dötrött idag, så jag skrattade hela hela tiden. haha, och vissa i vår klass är så jävla roliga! vi fick pepparkakor (?) på tyskan idag., ibland är de bra att ha hk-läraren i tyska!
jaja, jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva! var med emma efter skolan, skulle dansat med en värmepanna hade gått sönder på zwingit or something? shit the same. rätt skönt att slippa. nu ska jag slippa tjata om mitt fullstädigt ointressanta liv! men jag skaaaaaa uppdatera mera! promise.

i spend my time just thinking of you.
in every moment of the day you are in my head.
jag gillar deeeeeeeej :$$

Kommentarer
Postat av: emma

ellen ellen ja viste det !

hahahah där kom ja allt på dej, hihihihehehooho(a)<33

2010-02-02 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0