kaffe, lan & tennis med dennis.

hej hopp sockertopp.
lördag och klockan visar lite över två. emma sov här inatt och jag tänkte berätta lite om vad som hände igår. haha, hade sjukt kul iallafall. emma kom när vi hade ätit och sen stack vi ut och luffade i lödde en stund. vi köpte kaffe och cider och hoppade i snöhögar. jag bröt nästan mitt ben. hehehehe, sen frös vi extremt mycket så då våldgästade vi hemma hos martin där de var lan. axel, martin & oliver blev lite smått störda, när vi kom med våra telefoner och störde internet. hehe, sen snackade vi massa och då fick oliver ont i huvudet. höhöhöhö.
jag smsade axels....något?... typ tjej?... och kallade henne fjortis. hahahahaha, så jävla kul.
sen stack vi hem vid ett och snackade gal1.

imorse följde jag med emma på tennis och kollade på dennis. han var så söt.
snart kommer emma och ikväll är de fest. asnajs helg! snart ska jag gå och lägga mig och sova tjugo minuter så jag orkar hela kvällen. haha, tröttis som jag är. om värmepannan på zwingit har blivit lagad blir det musikal imorgon för hela slaten, sen är helgen redan slut. buhuhuh ;(
men nu ska jag sluta whina, för det är faktiskt bara lördag. lördag heeeela dagen! (L)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men det står på hemsidan att det inte är nån dans på hella vecka 5. Så det är ingen dans :(

2010-02-06 @ 17:14:11
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA OMG VÄRLDENS BÄSTA HELG !! fan va vi e bäst !!:D

stackars liten oliver, men ja tror nog att han hade lite kul ändå(a)

synd att ja nt fick hänga me ikväll bara, men men thats life :(<333

2010-02-06 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0