kennedyspace, nasa, wendy's & walmart

tja!
klockan är kvart i åtta på kvällen här och jag har dundertråkigt. så nu skriver jag.
idag blev det ett besök på kennedy space center & nasa. det var rätt coolt. vi fick testa hur det var att bli uppskjuten & så kollade vi någon film där man fick se när dom gick på månen första 12 gångerna och sånt. cecilias släkting var med! (H) coolt värre.

jag vetinte om jag har mycket mer att berätta. det kommer bilder imorgon. :)
annars idag? vi åt på wendys (hehe, love junkfood), va inne i massa skitaffärer, handlade billigt smink på walmart, handlade min superdyra rakhyvel (hemma) för mindre än halva priset även de på walmart. vi åkte i vår supercoola bild och nä. sen hände inte mycket mer. skriver mer imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0