min dag del ett.

shit vad jag är trött! galet. vettetusan vad jag har gjort men jaja.
imorse vaknade jag till världens snökaos! halva min klass kom inte till skolan idag för att bussarna var inställda. stackars oss löddebarn som tvingades gå till skolan, annars var det skol jaha.
när jag gick till skolan gick jag över ett övergångsställe som ligger på en vägbula. så stannar en bil för mig så jag kan gå över. den stannar rätt nära men jag tänkte inte på det då. så jag går över, när jag har nått halva och lite till så hör jag en fet smäll och då är det en bild bakom bilen som hade stannat för mig som körde rakt in i bilden framför! helt sjukt, bilen där framme flög framåt mot mig och jag trodde helt seriöst jag skulle dö. den kom så kraftigt imot mig och det lät så högt. fyfan, tänk om den hade flugit typ 20 cm till, då hade jag blivit överkörd ju! och det va endå rätt kraftigt den flög imot mig, bilen som hade stannat för mig. sjukt läskigt! sån chock jag fick, jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick därifrån, sen gick jag in till lärarna och då kom chocken!
"shit, tänk om jag hade blivit påkörd!"


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha vad kul! :P.. Nä men läskigt <3

2010-02-03 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0