min dag del två

skolan sen var riktigt chill! det var somsagt bara halva klassen där. riktigt kul!
vi hade först so typ. något helt oseriöst rasistiskt! sen hade vi typ fritt/matte. jesper gav oss mattekluringar och så sa simon typ "alltså, jag får damp när jag inte kan lösa sånahära" och jag bara "jag med, därför försöker jag inte ens" och sen löste jag den. fan vad jag kände mig smart då. hahahaha.

sen åt vi och sånt, och efter det hade vi någon bearbetningstid/ea-pass grejs. då jobbade jag med mitt författararbete, det ska vara klart om typ 2 veckor och jag har skrivit typ 2 rader. jag ska läsa en bok till de arbetet också + recensera den. jobbigt!
sen slutade vi halv ett idag. extremt skönt! egentligen skulle vi sluta halv tre, så det är två hela timmar tidigare. snacka om att vi var glada ;)

sen kom jag hem och sånt. efter att ha gått hem med jeppan & joakim. fyfan vad det är jobbigt att gå i snö till knäna! sen åt jag twix som försökte lura mig att det skulle vara nyttigt. hahahaha. suuuure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0