over there/here

heeeeeeeeeeej!
ja, såklart jag lever! vad trodde ni? just nu befinner jag mig xxxxx antal mil hemifrån "over there".
redan var dryyyyyg, men det funkade väl. jag spelade othello på en miniskärm framför mig mest hela tiden. men det gick långsamt endå. riktigt drygt. sen när vi mellanlandade i new york åt jag världens äckligaste "pritzel sticks" alltså dom var verkligen doppade i fett. jag tog en tugga, kräkte. sen gav jag resten till fåglarna, typ. sen inledde jag resan med att bli sjuk, men det finns ingenting shopping inte kan bota!

jag har det iallafall asnajs och uppdatreringen kommer vara låg nu & två veckor framåt. men några inlägg ska jag nog lyckas klämma in! idag är det lördag och klockan är elva här. (tre hos er) idag vaknade jag sju, jippie! men vafan... vad gör man när man reser mot tiden? juste, går upp och äter chokladpudding ofc. igår var vi på ett (eller säger man en?) enorm utomhusmall. det var underbart! hihi, vi köpte 6 par convere (!!!!) bara två till mig, hehe. jaja. idag blir det poolhäng trorja. sen imorgon bär de av till kennedy space antar jag. puss på er.

det är EXTREMT segt att ladda upp bilder härifrån, så dom får ni när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fan vad nice! vill också till USA! :/

2010-02-21 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0