rubriken står här

fan, orkade inte blogga igår. full rulle hela dagen och på kvällen var jag så trött men samtidigt så speedad så jag ville bara dö. hahahaha, nej men jag hade bättre för mig än att blogga för en gång skull (^^) och då får man ta vara på de. iallafall var jag på karnevalgudstjänst och skämde ut mig något helt otroligt igår på morgonen, sen var det direkt hem och byta om och direkt iväg på musikalträning! skitkul, street med aimee kan slänga sig i väggen, hehe. jau, sen efter var jag med johanna en stund och hade sjukt kul som vanligt. sen kom mormor och så åt vi födelsedags/dop/allahjärtansdagsmiddag dådå. förresten tycker jag allahjärtansdag är a bit överskattat! jag menar ska man inte vara snäll och kärleksfull varje dag? hehe.

sitter i skolan btw, har idrott snart så ska strax börja gå de tio minuterna till nyvång. hoppas vi ska ha något kul. heheh, annars har jag nog mens idag! jag har mina trix. hehe, skriver mer sen,. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0