this is a battle.

vet ni, det var ett tag sen jag var inne och kollade min statistik, och den var låg somvanligt ^^,
men ni har blivit mycket bättre på att kommentera! som ni märker är min uppdatering rätt så låg, men ni lider väl inte såååå mycket? säg till isåfall, i dont want enyone to feel pain! ;)

kom hem från konfan för en timme sen ungefär. jättetråkigt idag, jag var astrött och helt depp, vet inte varför. trött på vädret & skolan och allt skit, ska bli skönt att komma bort snart. två hela underbara veckor.
dock har jag fått reda på att jag missar 3 prov, som jag måste ta igen efteråt, engelska, hk & historia. VARFÖR ska alla våra prov alltid ligga samma veckor och gärna alla andra läxor också, helt av allt på samma dag. men jag ska inte bry mig om det, jag får helt enkelt ta med böckerna till USA, det blir najs ;)
tina (engelsklärare) sa till och med att jag slapp göra något i engelska bara jag pluggade till provet och pratade mycket engelska i USA, klart som fan att jag ska göra det! nu ska jag göra sallad, för jag är en kanin. puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

När vade du skulle till USA ?:)<3

2010-02-10 @ 19:50:36
URL: http://tjaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0