tisdag (trorjag)

tjofräs! klockan är 2 hemma (tror jag?) och lite över åtta här. tihi, idag blev det disney för hela slanten & vi besökte en av fyra temaparker. epcot. det var fett coolt. jag är så trött i mina ben så jag knappt kan stå upp och jag är heeelt trött u huvudet också, så ni får ursäkta att detta inlägget blir som det blir.
epcot är en park som består av ett par delar (vet inte x-akt hur många). land, rymd, länder och nån till. dom har byggt upp en massa länder som tex. marocco, norge, tyskland, canada, england osv. och det var riktigt coolt. kameran klickade oavbrutet och jag ska ge er lite bilder. :)

efter disney åkte vi till golden corall och är en riktigt fet amerikans grillbuffé. jag är sprickfärdig nu. hehe, de var huuuur mycket mat & efterrätter som helst. ät till du kräker, typ! jag orkar inte skriva mer. imorgon får jag äntligen sovmorgon. här finns så sjuuukt mycket att göra och så det händer inte ofta. och tack emma (gud) att du gjorde att vädret blev bättre, det är underbart nu! soligt, varmt & helt perfekt. jag går i jeansshorts måste jag bara berätta! lycka! jag kan inte säga att jag längtar efter att komma hem till snö! ni fönar bort den till jag kommer hem igen va? ;)

OCH EMMA!!!!! jag har sett en tjock kines. trorjag (a)
jag har fotto :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ahyeah.

'



det tar überlång tid att ladda upp bilder. kommer fler senare, eller imorgon. lovar! men sålänge., puss hade bra i sverige


Kommentarer
Postat av: emma

wwiiieee ja lyckades!! så bra att det ble soligt!:D

kan du nt ta me lite solbränna hem till mej?(a)

ja ska göra mitt bästa me att få bort snön till du kommer hem, ja börjar oxå bli riktigt trött på den :(

ååååååååå ja måste få bilderna på tjocka kinesen sen, han ska få va me på min foto vägg, in ramad å allt ;D

föresten förstår du vad ja skriver? för tänk om sen när du kommer hem till lilla svea land, så kanske du nt förstår oss här, eftersom du snackat så mkt usaiska nu? hmm det orar mej, jaja då får vi väl köra charader istället :D:D<333

2010-02-25 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0