vad är detta för något?


jag blir ledsen när jag ser detta! kallaste februari på 20 år & just när JAG ska dit. otur! jaha, då blir det till att packa ner byxor och jacka. jag som ville glida runt i shorts och linne. skit också!
det är inte ofta jag ber till gud själv, men NU tänker jag fantamig göra det!

käre gode Gud!
gör så att det blir varmt i florida.
(the sunshinestate förövrigt)
då ska jag vara snäll,
äta spenat, kapa min högra hand, åka fritt fall
vad du vill! jag kan till och med tänka mig att
göra extra skolarbete! vad som helst.
amen!

Kommentarer
Postat av: emma

ja ska göra mitt bästa!!

men det e nt säkert att ja kan fixa det, för till och med självaste gud har lite problem ibland:/

MEN JA SKA GÖRA MITT BÄSTA!!!:D<333

2010-02-14 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0