varför blandar jag in engelska ord hela tiden?

helloe. ellernåt?
sorry för otroligt bad uppdatering idag, gud vad jag blandar in engelska? -.-
yesyes (vafaaaan?!) dansen började today (näe, nu får jag sluta) och det var najs! jag var jättetrött i huvudet och skrattade mest hela tiden, jag & emma var nog ganska jobbiga. hahaha. men det får väl vara en engångsföreteélse. jag har massa läxa till imorgon men har såklaaart glömt historieboken. fuck mej! jahapp. jag har smsat erica men she didnt answer! (igen?) så jag ska börja med tyskaglosorna exakt precis nu, vilket jag borde ha gjort för massa minuter sen. jaja, nu måste jag sluta tjattra. talk to u later.


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahhaha en engångsföretelse att du o ja får skrattanfall, hmm det tror ja nt riktigt på, om ja har rätt så brukar det hända rätt så ofta !;Dx)<333

2010-02-10 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0