10-01-01

hej på er! sitter hemma nu, klockan är snart elva.
kom hem från emma vid åtta, innan de åt jag där, pizza. fyfan. jag har seriöst bara ätit skit idag, glass te frukost & pizza på kvällen, imellan det åt vi bara godis! hahahaha, är de nyår så är de!
jaja, viktigare saker! vi har ju gjort en sån "2010-lista" jag och emma. riktigt snygg blev den! 36 grejer fick vi med. najs! ni får se den en annan dag (a) sitter och lyssnar på erik hassle nu. han är gryyym! jaja, nog med skitsnack. jag ska snart sova tror jag, blev inte jättemke sömn inatt fast vi vaknade så sent. förresten, mina "nyårslöften" jag skrev här i bloggen för ett tag sen, vi skiter i dom! jag ska definitivt inte glömma dom, men det är inget jag ska ändra mitt liv efter precis. jag ska bara ha ett enda "löfte" och det ska jag gå in helhjärtat för! helt klart. jo, jag ska göra 2o1o till det bästa året någonsin!


Kommentarer
Postat av: Carita

lycka till sötnos :9

2010-01-02 @ 13:08:39
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0