100123

förlåt tusen gånger för den extremt dåliga uppdateringen!
igår efter skolan gick jag till tolvåker och mötte emily. vi köpte ben & jerrys och tjockade det och snackade och sånt, sen efter jag hade ätit och sånt kom marcus och louise och vi hade sjukt kul. haha, kollade massa sjuka klipp på youtube, och en massa. orkar helt seriöst inte skriva mer. sen vid elva eller så blev emily hämtad så sjukade jag och louise och marcus oss. har typ 4 minuter sjukt snack inspelat på min mobil. jag sover nästan, louise sover och marcus sitter vid datorn. heheehehehe. dom stack hem rätt sent, typ halv tre och sen gick jag och la mig direkt för jag var så jäkla trött då, blev terroriserad en stund av min katt.

idag vaknade jag aaaaastidigt! typ nio. :o
jag gick upp och dushade och sånt, sen använde jag mitt vindruvebodybutter, det va asnice!
jag har inte mycket mer att skriva nu, men jag lovar att jag ska uppdatera massa massa idag! typ dubbelt så många inlägg som vanligt för det är både från igår och idag. nu ska jag rikta blicken mot teven, närmare bestämt mtv. brooke knows best weekend break. haha, så är det när jag inte  har något liv. love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0