afraid that you would have walk away.

mmmm.. hemkommen från träning för en timme sen. jag och emma testade yoga idag, det var extremt skönt! man kände verkligen att man ansträngde varje muskel i kroppen utan att trötta ut sig fullständigt, riktigt skön känsla efteråt! det var skitsvårt för man skulle andas rätt och sånt shit samtidigt som man skulle göra massa knäppa rörelser eller poser som jag kallade det, haha, typ hundens pose, krigare A's pose, sköldpadda, jaja, you get it. haha, sen kom pappa och hämtade oss, men jag bad han släppa av oss lite tidigare så gick vi en stund och snackade och typ så. det vart skönt! somsagt, extremt najs träningsform!

kom hem, åt vilmas födelsedagsmat, schnitzel, äckligt om du frågar mig, men jaja. :)
snart ska vi äta tåååååårta :D


ett år äldre, ett år klokare...... naaaaaat!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Var tränade ni?

2010-01-19 @ 20:46:58
Postat av: Anonym

Gud vad hon liknar hon som vann Talang! :o

2010-01-21 @ 07:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0