after school. (fortfarande MYYYY DAAAAY)

efter skolan kom mamsi med vår supercoola bil och räddade mig och erica från snöstormen :o
vi släppte av erica hemma hos oss typ och sen vände vi och körde till centersyd. där handlade vi lite skit som jag behöver till lägret. typ sminkborttagning strumpbyxor + nytt shampoo (jag hatar min hår och mina jävla exem) eftersom mitt vart slut och så ja. sen fick jag nya strumpbyxor också. och sen köpte jag min älskade skjorta. äntligen!!! jag ska visa bild senare. den är extremt najs. jag älskar den. herrskjortor ftw!
snart ska jag hoppa in i duschen och raka mina beeeeen med min nya rakhyvel jag fick i födelsedagspresent. hahahahhaa. förresten fick jag världens coolaste vantar, en klocka & ett presentkort på att få pierca stavning? navlen (:D:D:D:D:D) och kameran såklart. det var ju både födelsedagspresent & julklapp. jaja, slut på skitsnack! bild kommer strax!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

åhh jag vill ockås ha hål i navelen ;P

2010-01-30 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0