ångest, typ.

godmorgon. fast klockan är mycket :)
jag har vart vaken rätt länge, men inte orkat blogga. mina parents + syster och hennes kompis är och åker skridskor. jag orkade verkligen inte följa med. så nu sitter jag bänkad framför mtv där det visas room raiders hela helgen! sweet. tror inte jag ska hitta på så mycket idag. det är bara 6 dagar kvar på lovet nu! galet vad detta lovet har gått fort. nu fick jag nästan ångest när jag inte gör något åt mitt liv utan bara typ nördar teve och dator. ush, nu får jag göra något åt mitt liv! talk later.


Kommentarer
Postat av: maaaatilda :D

joo,den låten är visst de bra!

lite konstig,bara gud hela tiden. men jag gillar den,ditt fel haha. de va du som började sjunga på den ju! :D

2010-01-02 @ 17:47:31
URL: http://tiildiss.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha ja :D, söt blogg!

2010-01-03 @ 11:44:56
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0