avatar imorgon?

yaaaay, imorgon ska jag nog se avatar med familj. najs isåfall! alla som har sett den säger samma sak: SE DEN! så göta kanal tre kan ta sig i gumpen. jag brukar inte va så mycket för sånna filmer. men jag måste ju se en sån här film. så är det bara! hihih. på fredag börjar skolan. superdupermegatråkigt! VAR F A N TOG MITT LOV VÄGEN?! någon som vet? kommentera då! eller kommentera i vilket fall som helst, och gör mig glad. alla gillar glada människor. så kommentera nu, vad du vill! allt du någonsin har velat veta om mig, jag lovar., jag svarar! bara kommentera. hihihi, damp,. nä, vafan är det här för inlägg? haha, förlåt för ödslad tid.


Kommentarer
Postat av: AMANDAA

Jag ska inte till skolan på fredag hahaha :D ahahah det ska dududu! jag ska tävla :D<3

2010-01-05 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0