back to basics.

hehe, vilken bra dag! (utom att jag har/fick ont i huvet innan)
skolan gick fort, sista lektionen åkte vi skridskor, hehe. fyfan vad kul det var! mycket roligare att åka med klassen än med mamma och dom, såklart. men iallafall, jag är helt klart sämst av alla på att åka skridskor, jag har 0 balans när det gäller att stå på skor med knivar under. hahaaha. men de var fett kul endå, de var mer snöbollskrig än skidskoåkning också kan man säga. jag ramlade hela tiden, verkligen hela tiden! jag vinglade runt en hel massa också, hehe, jag ska lista de 4 roligaste ramlingarna. dom jag skrattade mest åt och fortfarande skrattar mest åt iallafall. annars har min dag varit toppen somsagt!
(obs! utan inbördes ordning ;D)
1. Jag och erica typ körde mot natalie och hon sprang sen snubbla hon på sig själv och ramlade, då skrattade jag och erica så mycket så vi ramlade också. eller jag ramlade och drog med erica! (hur går det med de dära att göra två saker samtidigt ellen? jag i kombination med skidskor, erica och skratt är iiingen bra sådan)
2. när anton skulle visa på mig hur max tacklades, hahahahahah, fail ellen, fail!
3. när nils körde in i mig, inte jättehård. men jag flög iväg endå, såklart.
sen låg jag på isen och skrattade i en kvart typ :D
4. när sofia drog mig och erica började putta på mig bakifrån, sofia sprang erica knuffade, jag dog :D


Kommentarer
Postat av: ericaa

Hhhahahaahhahhaah fan vad roligt det va;DDD

men jag skratta och åka skridskor funkar absolut inte xd men du var ju grym hallå! ;D <3

2010-01-19 @ 09:58:48
URL: http://ericaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0