GODMORGON!

shit, jag kan knappt skriva. mina fingrar är helt stela. det är så jäkla kallt.
jag kom iallafall upp idag. för ungefär en timme sen ringde min klocka, jag stängde bara av den en gång, sen ringde den igen & då gick jag upp. helt otroligt! jag var ganska pigg endå och jag fixade mig skitsnabbt så nu har jag tid att blogga. tyvärr ingen dagens outfit för min data vill inte ta imot bilderna. sadface.

jaja, skola om trettiofem minuter. om en kvart ska jag traska bort till erica & sen ska vi gå till skolan. drygt. det är somsagt extremt kallt för att vara skåne. & för att vara inne i vårt hus, vi brukar ha typ 25 plusgrader. nu har vi knappt 18 helt sjuuukt! utomhus är det -10 och lite till, vid väggen! sen blåser det lite också, fyfan jag kommer dö. om ni inte hör av mig idag senare, vill jag tacka för tiden & för att ni har läst min blogg. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0