home

tjenix! hemma från skolan för typ en halvtimme sen... sitter och skriver packlista nu till lägret, jag måste typ göra de för annars är de alltid något hyperviktigt jag glömmer! shit, de är asmycket som ska med! jag vet inte vad jag ska packa i för att få plats. vi har nästan inga väskor. bara megastora sånna man använder när man ska typ utomlands, sånna rullväskor. jag åker väl aldrig på läger lixom?! jaja, jag ska fortsätta skriva på listan nu, snart kommer emma hit (dom slutar sent idag :s) så jag måste skynda mig, har jättemycket svenska till imorgon och några tal i matte. men de ska inte bli några större problem hoppas jag! jaja, skriver sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0