hungrig.

hihihi, jag borde egentligen göra engelska & fortsätta med fysiken nu, men det är ingen fara. klockan är knappt åtta och jag kan fysiken hyfsat bra, det är ju det viktigaste eftersom ett prov väger tyngre på betygen än att återberätta en del ut notting hill! yesyes, konfan idag var trååååkig! helt seriöst, det är bara kul ibland! men jag gillar att gå dit endå, alla bara " ååh, nej, gud konfa idag, fyfan vad tråkigt" medan jag tycker det är skitkul! jo, jag är lite random! jag åt för typ en halvtimme sen, och nu är jag svinhungrig! lets make this problem! cya.


mmmmm. matmatmat! eller... mat? nä, oreomuffins! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

världens bästa muffins!!! :D(L)

2010-01-21 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0