jag älskar min ring.

tjollahopp!
jag kom precis att tänka på att jag inte har visat er mitt senaste inköpta tillskott som får äran att hänga på mitt smyckesträd. ja, det är förståss inte nyare än alla tusen armband jag gör, men det är de nyaste jag har köpt. en ring, som jag älskar av hela mitt hjärta. hih, jag har ju en finfin talang att ta i sönder alla mina ringar. tyvärr. jag har 2 hela nu eller tre förresten. så mycket pengar jag har slösat på ringar. nu ska jag lära mig att köpa med bättre kvalite, men sorgen är fortfarande stor från dagen då min blomring gick i sönder. jaja, nog om söndriga ringar, tillåt mig presentera en hel ring. som bara kostade mig 45 pix. sjukt billigt! med tanke på att jag har den vareviga dag och helt klart sliter den med hälsan. vem har sagt att snygga ringar måste vara dyra lixom?
jaja, smycken förresten. jag använder det helahela tiden, är de bara jag som känner mig naken om jag har glömt det någon dag. bara ett gummiband runt handleden gör min dag, typ. haha, knäppt det kan bli. men det bevisar ju bara att vi människor är riktiga "vanedjur" eller vad man ska säga. ännu knäppare.
ash, slut på skitsnack. over&out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0