jag vill bara blogga.

har egentligen ingenting att skriva om. men jag vill bara blogga! helt seriöst. jag har astråkigt, passar min syster. så sjukt skönt att hon kan "passa sig själv" nu, bara någon är hemma om hon skulle behöva hjälp med något eller så. de senaste dagarna har jag haft helt sjukt lite besökare. whats wrong with you? eller with me kanske? hmm... väldans synd iallafall.

jag kollar kläder på massa olika sidor. är inne i en kjol&långacardigans period nu. tyvärr har jag 0 pengar just nu, allt spenderades igår. (jag och pengar alltså...) tur att jag snart fyller år. då kanske jag lyckas skrapa ihop iallafall 500, sen får jag snart pengar också, eller jaaa, i slutet av månaden. fast jag måste spara till usa också. enochenhalvmånad kvar!!!!!!!


monkikjol, 200 kronor, GE MIG? (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0