jag ville inte bli sjuk NU!

åh, de känns verkligen som att de är söndag idag. vet inte varför? kanske för de enda jag har gjort idag är att titta på brooke knows best (det var ett jäkla tjat om henne idag) och sitta i soffan med datorn.
förresten mår jag jättedåligt! jag har ont i halsen och huvudet och är snuvig. jag vill inte vara sjuk! på onsdag fyller jag år och vem fan vill vara sjuk på sin födelsedag? och om de nu är en förkylning kommer den hålla i jättelänge, för jag blir nästan aldrig förkyld och när jag väl blir det är det alltid fel tillfällen och det håller i sig jättejättelänge! på fredag ska jag på konfaläger och då vill jag verkligen inte vara sjuk. JAG ÄLSKAR LÄGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0