kärt barn har många namn.

michelle gick precis ut genom dörren efter en väldigt rolig dag. haha, jag har skrattat sjukt massa idag, som för det mesta med michelle! jag fick sjuts av mamma till michi innan idag, sen gick vi till kohagarna och åkte skridskor där i några timmar. helt sjukt kul för vi är lika dåliga och klumpiga båda två! sen kom amanda ner också och med dom två kan man ju inte mer än ha kul! det var iallafall väldigt trevlans.
sen fick jag titta på amandas nya pånni också! shitmajgaaad vad #&%¤}! vad fin den var! jag vill också ha en sån vacker häst. alison var sur, jag blev rädd för henne! hon saknar nog batman tror jag, och är lite avensjuk på viting/eddie/arneweise/edelweissexpress aka amandas nya ponny. haha, kärt barn har många namn.
tyvärr hade jag inte med min kamera för de var alldeles för kallt och vi skulle vara ute så länge.
jag orkar inte skriva mer om vad vi gjorde sen, det är nog inte så intressant för er att veta endå.
haha, men typ vi var på csyd och så iallafall.

nu sitter jag i min säng iallafall, skola imorgon, och jag vill inte ens tänka på det! buhu :'[


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0