"kattastrof"

hmmm... jag har alltid velat ha en katt. en lugn, långhårig, kritvit, supersöt, skitkelig katt som typ kom när man ropade och sånt.  jag fick en katt, men en helt tvärtimot det jag ville ha, jag fick en galen, korthårig, kolsvart, inte jättevacker, superosocial katt som verkligen inte kommer när man ropar! hahah, som det kan bli. mamma målar om köket och chester bara förstör. mamma ropar " ellleeeeeeeeen, kom och ta din katt!!!!!!!!!" hela tiden, han river ner skydden eller vad man kallar de och nosar på färgen, trampar i pölar med färg hela tiden. haha, jobbig katt. han har inget liv, helt seriöst!


hahaha, min katt är somsagt ingen vacker katt precis. lite söt kan han va, men då helst rakt framifrån när man ligger på marken och han ser ut som en bebis. haha. carros bild/carros kamera/carro bakom kameran <3

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahaha, skitkatt :D<3 men jätte söt är han iallafal ju!! pro fotografen (H)

2010-01-16 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0