killer shoes


ja, ni ser vad det står va?
haha. iallafall, jag var bara tvungen att ta detta här! alltså shit, jag har googlat en massa för att försöka hitta skorna eller så, men hittar inte dom någonstans! fyfan, skorna måste ha varit minst 20 centimetersklack. men de sjuka var att innan dom började gå i dom sa jag och emma "ääh, de är nog inte så svårt, det är ju sjuuukt hög platå" hahah, men damn. jag satt och skrek typ hela tiden. mellan gångerna jag skrek gjorde jag precis som tyra " i hold my breath all the time" haahahaha. fyyyyfan!


Kommentarer
Postat av: emma

uuussccch ja har haft mardrömmar om dom nu sen i fredas!!!:o:S<33

2010-01-17 @ 16:53:50
Postat av: Ellinor

Hahaha så jäkla coola skor :P

2010-01-19 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0