linnen.

nu när vi endå är inne på "the bad way" kan vi lika bra fortsätta på klädfronten. linnen är ett plagg jag använder varje dag inprincip, men bara under tröjor och så, och då i form av vita eller svarta, vanliga från gina, h&m eller jc. jag har letat runt lite och bestämt mig för att linnen är snyggt, att ha som plagget som "syns" och inte bara under något annat. okej att man kanske inte har det mitt i vintern, men absolut till sommaren/våren och även när de blir lite lite varmare med en kofta eller jacka över. jag har hittat riktigt många snygga linnen som mer än gärna välkomnas till min garderob, med öppna armar! här får ni ett smakprov på några av de jag hittade:


det första är från H&M 99:- det andra&tredje från ginatricot 129:-/st och det sista från topshop ca 200 kronor.


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Jättesöta linnen!

2010-01-07 @ 12:33:36
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0