lyckat ellen, lyckat!

jag kom på för ungefär en halvtimme sen att min syster fyller år imorgon och jag hade inte letat upp kameran som jag skulle ge henne. lyckat ellen, lyckat. jaja, jag fick riva ner hela min garderob som för tillfället befinner sig i min fåtölj, under alla kläder låt den rosa skitsaken. hehe, så nu ligger alla mina kläder/stor del av dem (iallafall de som hänger i garderoben) på mitt golv. än en gång, lyckat ellen, lyckat.
aja, jag hittade iallafall den och de vart ju huvudsaken. så jag gick ner och slog in den och då hänger sig min katt sig runt mitt ben och jag får släpa med honom. tillslut kom de fram att han var hungrig. men håll med om att det var ett jäkligt märkligt sätt att visa de på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han vart sugen på dig ellen ;o

2010-01-19 @ 07:52:51
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0