måste jag börja tänka på det nu?

alltså, jag va och handlade med pappa precis. påvägen hem sa han helt random bara "vad ska emma gå för gymnasielinje?" jag bara weeehhhaatttt?! han bara " jaaa, pratar ni inte om de?"
alltså wtf. jag har inte ens börjat tänka på det själv. helt seriöst. det är inget vi pratar om, varken jag och emma eller jag och någon annan. borde jag det? borde jag tänka på det? alltså, jag går snart (på fredag) andra terminen i åttan, jag har precis fått mina första betyg och typ är asglad för att jag ens har kommit såhärlångt utan att dö. haha, men alltså seriöst. jag har absolut inte tänk på vad jag ska gå för gymnasielinje. men jag vet vad jag vill jobba med, eller inte vilket jobb, utan jag vet bara att jag vill jobba med något som är roligt och något jag känar masssssa pengar på. thiihi. men alltså, gymnasielinje? jag kanske ska veta vad jag får för betyg först. eller? måste jag börja tänka på det nu? om ja, okej... något brett ska jag gå iallafall. när jag var liten var det ingen tvekan om vad jag skulle bli , jag skulle bli veterinär. jag skulle gå natur eller något sånt. nu har jag ingen aning. absolut inte natur! då skulle jag vara tvungen att ha NO&matte dagarna i ända. så nej tack. men något annat brett.... samhäll kanske? men somsagt, måste jag börja tänka på det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0