min dag, typ.

hellu sötnosar!
sååååhhhääääär dålig update idag. igår med förresten. det får ni ta! jag har bara 4 dagar lov till vafän, då kan jag inte sitta inne och blogga. idag har jag vart väldigt aktiv, haha. men det är jag alltid. jag har åkt skridskor med mamma,pappa & vilma. det va skitkul. jag trillade typ hela tiden! vilma var fan pr0. men hon har åkt 50 gånger denna vintern, typ. sen gick jag till ica när de va -12 ute. det va rätt så kallt. där träffade jag emma & axel. sen gick vi in på ica och värmde oss i kycklinggrillen. haha, sen stack vi hem till emma. och där va jag ända till typ för en halvtimme sen. då kom mamsen i sin bil och hämtade mig för jag är lat och ville inte/fick inte gå hem själv. jaja, sen åt jag tikkamasala fast jag va mätt efter nån efterrättkakagrej hemma hos emma innan de. sen beställde jag och mamma kläder från h&mvårkollektionen, inför USA och sånt. helt sjukt! bara en och en halv månad kvar tills vi åker över atlanten (de är de väl?) och stannar i USA i två veckor. ska bli grrrrymt skönt!
tihi, ja och sen hamnade jag är dårå. nu ska jag kolla facebooken. sen får vi se! pusssssssss


störtvacker bild sen nyår (y)


Kommentarer
Postat av: emma

hahhahahahha fan va ja ser drogad ut!

ja skyller på att det va ditt fel(y)(h)<333

2010-01-04 @ 11:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0