min vandring på inredningsvägen

hhhmm.. ni som har läst min blogg duktigt/ett bra tag vet att jag har gjort om mitt rum. för ett tag sen visserligen. men än är det typ inte klart. jag har väldigt dåligt med förvaring/krokar & väldigt tomt på mina väggar. så två saker som ska inskaffas i inredningsväg har jag hittat. en i varje kategori faktiskt. mamma kom med den smarta iden att köpa en hallmajor eller klädhängare som det heter. jag nappade och letade runt och hittade än jättefin på indiska igår. dock var den i guld. gillas inte! så jag hittade en vit på bolagret. samtidigt hittade mamma någon form av blackboardväggdekoration, kan vara bra att ha + att den nog lyser upp mina väggar en smula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0