mitt 2009

tänkte göra som alla andra och göra en kort resumé av mitt 2oo9. det jag kommer ihåg iallafall.

JANURARI: jag fyllde fjorton. passade toy när caroline var i thailand. blev mycket säkrare på min ridning och accepterade att jag inte kunde lära mig allt över en natt. toy & framförallt carro har lärt mig sjukt mycket!
FEBRUARI: kommer inte ihåg så mycket av februari. jag blev väldigt nära vän med paula, louise & marcus. hade många sjuka roliga nätter med dom! i december (2008), januari & februari!
MARS: åkte till thailand. var typ som tightas med paula då.
APRIL: kom hem från thailand, brun & glad. dock var jag inte glad länge. när jag hade vart iväg hade paula typ "glömt" mig och var bara med erica. kändes som erica hade "snott" min bästavän, även om jag visste att det inte var så. mådde inte jättebra.
MAJ: gled ifrån paula och så. synd, men jag mådde bättre igen! var på liseberg med saknade 7e och hade jättekul! zwingit vårshow, älskar det! en hel vecka spenderades i malmö med rep, ljussättning, show, hjälpte till massa och mycket mer. underbart!
JUNI: äntligen sommarlov! men det betydde också slutet på min korta tolvåkertid. jag var sjukt mycket med louise, marcus & emma. hade massor med oförglömliga kvällar med dom! (L)
haha, blandannat en i barsebäck, stranden sent på kvällen. när axel tappade mig och jag nästan dog :D micheal jackson dog, lisa reberg dog och fina ronja dog. sov gott!
JULI: emma blev fjorton (hon tvingade mig). var jättemycket i hoftrup, sov där var och varannan dag. umgicks med erik och hampus rätt mycket. emma lämnade mig för att åka till frankrike tre veckor. saknaden var stoooor! jag åkte till tyskland och upplevde en hetsig dag i münchen.
AUGUSTI: den varmaste månaden på sommaren typ. flest fina dagar. var jättemycket i barsebäck. vi fick hem chesterman. <3 jag och min familj var på öland tre dagar. skolan började och jag gjorde en nystart på hc som visade sig vara något av det bästa jag har gjort detta året. fastän jag har ångrat mig många gånger.
SEPTEMBER: slutade dela ut reklam för SDR. träffade johanna på en tjejkväll hos ellinor. hade många långa sjuka snack med min klass på msn för alla hade fått nya datorer. vi är sånna datanördar!
OKTOBER: jag skaffade modeblogg (haha). hade jättemycket i skolan. väldigt stressigt och hela månaden gick ganska fort.
NOVEMBER: fortfarande galet mycket i skolan. åttan är tuff. jotack! det hände väl inte mycket mer. november är mest som en transportsträcka för mig kan man säga.
DECEMBER: kollade idol i början av månaden. riktigt häftigt! slutade skolan den artonde. fick ett välförtjänat lov. firade jul hemma. tvingade emma på hennes livs första gudstjänst frivilligt! shoppat galet på mellandagsrean. fottat galet mycket med min nya älskling! firade världens bästa nyår med världens bästa emma. fick ett sjukt bra slut på året!

SAMMANFATTNING: det har varit ett bra år endå! jag är glad och står på båda benen ännu. visst mycket kunde vart bättre men jag har lärt mig med att jag ska vara nöjd med det jag har och leva i nuet. tack till alla mina underbara vänner som stöttat mig igenom sjukt mycket. ni är guld världa! 2010 ska bli mitt år.
så är det. 2010 ska bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0