one more time.

ännu en gång har jag inte orkat starta datorn förrän nu (lite över 1)
ja, jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om. hmmm.. ingen som har någon fråga som jag kan svara på eller så? jag har slut på ideér. så nu ska jag göra något som alla (utom jag) har gjort redan.

VAD TYCKER NI JAG SKA SKRIVA OM PÅ BLOGGEN?
förbättra? ändra? ta bort? skriva mer/mindre om?
frågestund? bättre uppdatering? mer dagens outfit? shopping?
somsagt, jag är öppen för förslag. det är ju för min skull jag skriver, men de vore kul om de var fler än jag som gillade det jag skrev. eller vad man säger, haha, så säg nu! lätta ditt hjärta. eller nej, känn dig tvingad!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag tycker du ska skriva det du skriver, för jag gillar bloggen som den är :P :D <33

2010-01-19 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0