skrivkramp, mer eller mindre.

ursäkta för uppdateringen. har inte haft lust att blogga och inte haft något att blogga om heller.
första dagen i skolan var helt okej. har fått nytt schema som inte riktigt är helt säkert. vet iallafall att våra hålor är borttagna och dagarna ihoptryckta. i gengäld slutar vi mycket tidigare alla dagar utom fredag, fredag av alla dagar? men jag ska icke klaga. ska bli skönt att slippa komma hem så sent!
nu är det helg vartifall. det är sjukt skönt! ska nog träffa carro i helgen och det ska bli kulit, för de var väldigt väldigt längesen! jag har inte mycket mer att säga. skriver mer när jag har något att skriva om ;)
en bild ska jag endå slänga in, som förlåt typ? :D


random bild, men alfapet måste vara universums tråkigaste spel. jag förlorar. ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0