tidsfördriv

Stjärntecken: vattuman.
Piercingar (har/haft): öronen, gälls de?
Tatueringar: nope
Längd: hela 163 centimeter tror jag. fast nu vill jag inte växa mera.
Skostorlek: 37 fördemesta.
Hårfärg: blä, vet inte
Fräknar: ibland på sommaren, :D
Kär?
Tycker du att du är attraktiv? hahaha, va e det för fråga?
Dricker du alkohol? inga kommentarer.
Röker du? eeeuw, nä!
Vilket schampo använder du? ett som luktar bajs, för exemhårbotten :(
Vilken parfym använder du? paris hilton heiress.

Senaste…
Låten du hörde: russian roulette, rihanna
Låten du laddade ner? laddar inte ner, för jag vet inte hur man gör (y)
Personen du ringde? vet inte, mamma trorjag.
TV-program du såg? kollar inte på teve typ.
Saken du köpte? tuggummi.

Favorit…
Låt: beror på vilken dag du frågar. dear mr. president idag :D
Sak att göra: få pengar :D
Dryck: coccaaacoolaaa (L)
Kläder: beror på, men just nu långa koftor. VARMA! och bara typ strumpbyxor till de. so me.
Serie: fortfarande tittar jag inte på teve.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? inte denna veckan iallafall (y)
Ljugit för någon? har väl alla?

Antal...
Gånger du varit kär? vetinte. ingen tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit? räknar inte precis. men inte jättemånga. två eller tre kanske.
Hjärtan brustna på grund av dig? räknar inte.
Vänner du kan lita på? ett par stycken. men typ 2 eller 3 jag kan berätta allt för. där jag vet att de stannar.

Övrigt...
Vad har du på dig nu? strumpbyxor, lång kofta & linne.
Vad ska du göra ikväll? kolla på avatar :D
Vad är du allergisk mot? falska människor.
Kan du stå på händer? hahaha, nä, bara mot väggen.
Salt eller socker? soooooooooooooocker! (LLLLL)
Stockholm är…? jag inte ofta i (har vart där en gång :D)
Göteborg är…? ASBRA! liseberg ffs! :D<3
Något du hatar? hmmm, ATT NI ALDRIG KOMMETERAR ERA TJOCKISAR!!!!! avundjuka, falska människor, människor som härmas med allt, djurplågeri, mörker, att vara sjuk, att jag är så lat, att jag äter så mycket skit. jag kan sitta här och skriva saker hela natten.


Kommentarer
Postat av: karin

sv: just precis:D om man vill ha kommentarer så får man svara på dom också!:D

2010-01-06 @ 13:54:37
URL: http://uaregood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0