tråkrolig dag.

hemma från skolan nu, eller jaaa. vi slutade tjugo över två idag. älskar vårt nya schema!
nu när jag väntar på att emma ska komma hit (som förövrigt slutade kvart över tre MOHAHAHAHA) tänkte jag blogga lite. dagen var riktigt tråkig men jag hade rätt kul endå! alltså utan vissa personer vore vår klass INGENTING! haha! vi har fått nya elevens val & så.... jag valde sång&drama, fick de. det verkar kanske inte überkul, men de ska nog bli bra! annars har det somsagt inte hänt mycket mer kul.

jag tror jag och emma ska försöka bocka av några rutor i vår omtalade. 2010-lista idag. hehehehe!
nä, men jag har inget mer att säga. vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: FEBB

ja men det är ju kul! jag äslkar att blogga, och tänker inte på antalet läsare, så du har rätt :D

2010-01-11 @ 17:37:17
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0