vad hände sen?

tänkte skriva lite om vad som hände när emma hade kommit hit. vi har iallafall klarat av en punkt på vår lista!
haha, vi hade tandkrämstävling. det var skitkul. vi gick först till willys och köpte tandkräm för 7 kronor styck. billigt skit, luktade bajs. vi tog samma typ fast olika sorter. eldorados.. min var lätt fräsigast. typ silvrig.  själva tävlingen gick ut på att se vem som kom längst men sin tandkrämslinje, emma vann. för mitt blev en jävla klump i början. jag förlorade säkert en halv meter på det! haha, men emma var väl en värdig vinnare antar jag. 4,5 respektive 5 meter blev det iallafall, låter rätt långt. men det var mycket kortare än vad vi trodde det skulle bli. jag har fotto på våra linjer & när vi var färdiga. men man ser ingenting på dom, bara snö tyvärr.
jag har förresten inte laddat in dom på datorn än. så jaa, ni får kanske se dom någon annan dag om jag lyckas redigera dom så att tandkrämslinjerna syns. det var iallafall skitkul och göra det och de kom förbi några som tittade lite skumt på oss. men vadå? vi var ju tvunga. det var ju en punkt på the lista!

jag är förresten grymt sugen på att ha frågestund igen. men jag tror inte jag hade fått några frågor. då måste jag jaga frågor och det har jag inte lust att göra, så vi får se hur det blir med den saken.

nu när jag sitter här och vill skriva mer kom jag på en sak. sen jag började på HC & började blogga har jag börjat skriva mycket mycket fortare på datorn, inte jättefort kanske, men endå. jag skriver rätt mycket fel. men det går endå fort. haha, intresting i know. inte direkt. men tanken bara slog mig. jag behöver inte ens titta när jag skriver, det blir nästan rätt endå. nu ska jag sluta slösa på er tid. vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaa så sjukt kul!:D

dom låg kvar på exakt samma ställe när ja gick hem(tandkrämstuberna)(y):D<3

2010-01-11 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0