we crawl until we can go again.

hello!
superkass uppdatering idag. detta är typ det första?
men jag har ett liv och det har ni också, så är det. idag efter skolan träffade jag emma. hihi, vi stack till ica och handlade glass och maränger sen gjorde vi typ en hel skitstor skål med glass. det var typ mer en ugnsform än en skål. hehehehe, glassmoster var det ja. iallafall, sen kollade vi teve och busade runt & snackade skit en massa som vanligt. vi träffas ju inte lika ofta längre och då har vi så mycket att snacka om!
så det var trevlans alltså, kollade på americas next top model. avsnittet som slutade med "the killer shoes". USCH säger jag bara, detta får mej att vilja gå i converse hela livet! hahah. det var riktigt hemskt. typ en som bröt foten och sånt. usch usch usch. jaa, sen tog jag min lilla cykel hem för vi skulle äta tidigt typ. nu har vi ätit och jag är skitmätt, men sitter endå här och äter sura S som jag köpte på badet idag. intresting huh?
jaja, kanske träffar emma & sånt sen. ni ska få dagens dresscodebild sen också. lovar! puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch såg också det avsnittet av top model :P Riktigt läskiga skor!

Hade aldrig klarat gå i dem!!



<33

2010-01-17 @ 00:23:20
URL: http://jonnishannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0