about min piercing.


3 frågor av samma person om piercingen och eftersom dom är anonyma får ju detta bli "svar på tal"
jag piercade navlen med nål på lödde tattoo. jag frågade typ alla jag kände med piercing vad man skulle göra alla utom en hade gjort det med nål och sa att det var snyggast. jag tyckte inte det gjorde så farligt ont att pierca navlen, men det är jäkligt individuellt. har kompisar som tyckte det gjorde fruktansvärt ont (knappt värt det) och så emelie som inte tyckte det gjorde ont alls ;) jo, det gör nog ondare än öronen, fast jag var bara 4 när jag tog hål i öronen så jag kommer inte riktigt ihåg. men jaa, det är iallafall helt klart värt det, jag är fortfarande rätt öm, men det läker nog fint tror jag och det kommer bli så sjuuuukt snyggt till sommaren! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0