back to reality

chachabitcheeeees.
nä, dedär va inte likt mej (a)
imorgon är de mys på konfan. hehe, lääängtar. sen får vi hermaaaan. de ska bli tråkigt. ida vill vi ha ffs! idag var de första dagen i skolan för mej på typ 2,5 vecka. back to reality japp. humhumhum. venne vad jag ska skriva mer, dans eftor skulan. gick baaaaaaaaaaajsdåligt. fan jag suger. pallar inte dansa mer när vi fick reda på världens tråkigaste nyhet. berättar i annat inlägg. men nu ska jag föna håret. venne soooo random inlägg. pusspåeeer. (är inte mig sj) fick panikångest innan. är skitspeedad nu. vafan. jag hatar mig själv, jag älskar mig själv jag älskar att hata mig själv precis lika mycket som jag hatar att älska mej själlv eller nä, wtf. pusspåer iaf.

Kommentarer
Postat av: Amanda

herman är läskig :D

2010-03-09 @ 22:37:21
URL: http://tjaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0