det är nog vår nu.

herreguuuud. jag hade skinnjacka imorse när jag cyklade till skolan! underbart!
våren är nog här nu, kom jag och erica fram till. idag är det konfirmation efter skolan. 5 personer, hehe tolvåkrarna har vernissage eller va de heter. haha, dom kommer bli så rika. själv ska vår klass sälja salami tydligen. haha, så jävla pinsamt! & bild får ni också detta inlägget, fast de inte hör till.


ge mig sommar nu! så jävla avunsjuk på matilda som ust nu antagligen är i luften påväg till miami. JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha vi har sålt salami till vår klassresa så jäkla tråkigt!! och svårsålt... pappa fick köpa alla mina :D <3

2010-03-24 @ 19:40:10
Postat av: Anonym

gör det ont att pierca naveln?

alltså gör det mycket ondare än att ta hål i öronen?

2010-03-24 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0