duktig ellen!

hellu.
idag har vi tagit ytterligare en pooldag och det var VARMT! jag är stekt nu, hehe men inte brun ;(
det är najs och vara här men jag längtar hem! efter chester, vänner, min säng  & MAT!!!! maten här är så himla fet. blärkkk. hehe, jag har säkerligen gått upp 2 kilo, men what the same. de märks inte ALLT för mke (a)

idag har jag varit sjukt duktig och simmat, gymmat & varit ute på powerwaaalk/fotorunda.
jag känner mig asduktigt iallafall. simmade 22 längter (exakt är viktigt!), stod en halvtimme på crosstrainern, gjorde lite ryggsaker och lyfte med hantlar (haha, så svag jag är) och sen drack jag skiiiitmycket vatten. så uttrokad! sen gick jag ett varv runt sjön med mamma och fottade måsar, sköldpaddor och alligatorer. helt sjukt vilket djurliv trots att vi bor mitt inne i stan! ska snart ladda in bilderna på datorn så får ni se dom lite senare. puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma

alle alle man i alperna!!!!

alltså nä dansen va sjukt tråkig utan dej ida:(

ja fick typ skratt atack(som vanligt) men där va ju ingen som skratta me mej :(:(:(

jaja ja ska nog lyckas hålla ut några dagar till !<33

2010-03-02 @ 20:11:22
Postat av: Mathilda - Ponnyryttare på elitnivå

Nu har jag startar upp bloggen igen!

Mvh Mathilda! :)

2010-03-05 @ 16:24:15
URL: http://intend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0