earth hour

hej alla söta människor!
jag har varit lite död idag eftersom jag vaknade upp med 39,5 graders feber. kul!
haha, nu mår jag dock mycket bättre, jag dushade bort den mesta av febern och nu ligger jag och min lilla kise och vilar istället. jag har lite ont i huvudet och är väldigt hostig fortfarande men jag har tagit lite knark så huvudvärken försvann. min piercing mår jättebra idag och den läker finfint! :D

vi kan säga att jag har tagit en earth day istället för en earth hour som är om lite mindre än en timme. självklart ska vi släcka till min kära brors sorg. haha, han har typ panik och försöker övertala mamma om att det räcker väl att släcka "lite lampor och sånt". HAHA, aldrig. förresten är inte smaken tillbaka än. underbart! det är nu man ska passa på att bli nyttig ;D puss på er.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åhh stackars sjukling! <3 Krya på dig snabbt så att vi kan träffas :)

2010-03-27 @ 22:51:42
URL: http://jagmalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0