frisk...typ

nu räknar jag mig som frisk, men tydligen inte resten. resten är typ tempen, mamma & min kropp. ingen musikal för min del idag iallafall, tråkigt. jag hade ju kunnat gå dit om jag hade orkat, men hade endå inte kunnat sjunga. och jag är sjukt trött och risken att jag smittar resten av gruppen är ganska stor. så nej, jag hoppar över de idag. tyvärr. idag får de väl bli till att ta det lugnt. jag ska försöka fota lite till en ny design, känner för rosa och blommor (haha, väldigt girly och väääldigt vårigt) men sådant har vi inte hemma, varken vårväder eller blommor. så det får väl vänta. ska försöka installera om phs till min skoldata, men det kommer med nästan 99% säkerhet inte fungera eftersom vi måste ha adminlösen. skit också :)

jaja, räkna med en hel del updates idag. om jag hittar på något att skriva förstås, för jag kommer nog ha en ganska tråkig dag i övrigt! puss på er.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bra att du börjar bli frisk :D men synd att du inte kommer på musikalen :/

2010-03-28 @ 12:10:31
URL: http://jagmalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0